

Niemiec, Holandii i Belgii
z adres na adres
Sprawdź dokąd jeździmy
Busy do Polski
Busy do Niemiec
Busy do Belgii

Do kogo kierujemy
przewozy za granicę?
Pracownicy
Rodziny
Wakacje
Studenci
Firmy
Seniorzy
Jeździmy
7 dni w tygodniu!
Autokar dla firm
i grup
zorganizowanych
Niezależnie od tego, czy pracujesz sezonowo, czy na stałe – z nami dojedziesz wygodnie i bezproblemowo!
Oferujemy regularne przejazdy dla pracowników do Niemiec, Holandii i Belgii.
Skontaktuj się z nami i podróżuj w najlepszych warunkach!
+48 602 554 168


Rezerwuj telefonicznie
Zadzwoń
do nas
Przygotuj:
- Datę wyjazdu
- Kod pocztowy miejsca wyjazdu
- Kod pocztowy miejsca docelowego
- Numer telefonu do kontaktu
Opłać swoją podróż
w wybrany sposób
Wybierz dogodny sposób płatności:
Gotówką w busie, przelew lub płatność online.
Oczekuj
na przypomnienie
Przed wyjazdem nasz pracownik poinformuje Cię o rezerwacji, której dokonałeś/łaś.
Kup bilet online
Wypełnij
formularz
Wybierz datę, miejsce wyjazdu i miejsce przyjazdu.
Podaj swoje
dane kontaktowe
Wypełnij podstawowe dane kontaktowe, imię, nazwisko, numer telefonu tak, abyśmy mogli przypomnieć Ci o podróży.
Opłać
swoją podróź
Wybierz wygodny sposób płatności i opłać swoje zamówienie online. Oczekuj na przypomnienie i ciesz się bezpieczną podróżą.


Ile sztuk bagażu
możesz zabrać ze sobą?
Bagaż główny
max. 2 walizki/torby do 25 kg
Bagaż podręczny
plecak, torba podręczna itp.
Możliwość zabrania 2-óch walizek bagażu głównego, a maksymalne rozmiary to:
- Duża (78x53x30 cm)
- Średnia (65x45x30 cm)

Infolinia
7 dni w tygodniu
Dział infolinii działa 7 dni w tygodniu, zapewniając szybką reakcję, rzetelne doradztwo i wsparcie w języku polskim i niemieckim.
Doświadczeni
kierowcy
Nasz zespół kierowców to profesjonaliści z wieloletnim doświadczeniem w transporcie krajowym i międzynarodowym.
Regularnie szkoleni, doskonale znają trasy i procedury, a każdy przejazd traktują z pełnym zaangażowaniem.


Cennik przewozów z Polski
Województwo Opolskie
Województwo Śląskie
Województwo Dolnośląskie
Województwo Podkarpackie
Województwo Lubuskie
Województwo Wielkopolskie
Województwo Małopolskie
Województwo Świętkorzyskie
Województwo Łódzkie
Komfortowe busy
dostosowane do podróży
Autokar dla firm
i grup
zorganizowanych
W naszych przewozach korzystamy wyłącznie z nowoczesnych, klimatyzowanych busów, które zostały zaprojektowane z myślą o komforcie podróży na długich dystansach.


Opinie klientów













Jak zarezerwować przejazd?
Wybierz jedną z 3 opcji rezerwacji
- Zadzwoń +48 602 554 168
- Napisz na przewozy@ts-olsok.pl
- Kup bilet online
Przygotuj:
- Datę wyjazdu
- Kod pocztowy miejsca wyjazdu
- Kod pocztowy miejsca docelowego
- Numer telefonu do kontaktu
Szczegóły dot. wyjazdu:
- Dzień przed wyjazdem zadzwonimy, aby potwierdzić szczegóły i Twoją rezerwację
- Kierowca odbierze Cię ze wskazanego adresu
Często zadawane pytania
Ile kosztuje przejazd?
Cena przejazdu uzależniona jest od miejsca wsiadania lub wysiadania w Polsce. Koszt przejazdu jest ustalony w cenniku i jest stały. Na koszt przejazdu nie mają wpływu takie czynniki jak kurs euro lub koszt paliw. Koszt przejazdu w cenniku zaczyna się do kwoty 100 € lub 470 zł. Więcej informacji można uzyskać podczas kontaktu telefonicznego.
Czy jeździmy z adresu pod adres?
Tak. Nasze przejazdy oferują odbiór oraz dowóz pasażera ze wskazanego miejsca w Polsce na wskazany adres za granicą lub odwrotnie. Przy składaniu rezerwacji konieczne jest podanie dokładnych adresów wyjazdu oraz dojazdu.
W jakich godzinach są wyjazdy z Polski?
Wyjazdy z Polski są w godzinach popołudniowych wieczornych. Odbiór pasażerów ze wskazanego adresu odbywa się w godzinach ustalanych do każdej trasy indywidulanie. Dla przykładu zwykle z Polski z województwa Śląskiego wyjazdy są między 15:00 a 17:00.
Skąd dowiem się o której godzinie mam wyjazd?
Podczas składania rezerwacji, pracownik infolinii telefonicznej informuje pasażera, o której będzie planowany wyjazd w pewnych ramach czasowych. Dla przykładu wyjazd z Monachium do Polski odbywa się zwykle między godziną 18:00 a 21:00. Dodatkowo po dodaniu rezerwacji, 1 dzień przed realizacją wyjazdu informujemy telefonicznie pasażera o zaplanowanej godzinie wyjazdu.
Czy godziny ustalone na wyjazd mogą ulec zmianie?
Tak, zdarza się to czasami. Wpływ na to mają, np. utrudnienia na drodze, warunki atmosferyczne lub inne, których nie da się przewidzieć. Kierowca lub pracownik koordynujący przejazdy zobowiązany jest niezwłocznie poinformować pasażerów o ewentualnym opóźnieniu oraz do podania aktualnych godzin wyjazdu.
W jakiej walucie dokonać płatności?
Waluta, w której pasażer opłaca przejazd jest dowolna. Ustalone waluty którymi można opłacać przejazd to PLN lub EURO. Bez względu na kierunek wyjazdu, waluta jest dowolna przy płatności za przejazd.
Czy musze opłacić przejazd z góry?
W tej chwili nie jest to wymagane. Za przejazd można zapłacić u kierowcy w busie, tylko gotówką, w dowolnej walucie. Istnieje możliwość opłacenia przejazdu przelewem.
Czy jest możliwość opłacenia przejazdu na miejscu docelowym?
Niestety nie. Płatności należy dokonać przy wsiadaniu do busa gotówką lub przelewem.
Czy można otrzymać zwrot kosztów przejazdu w przypadku rezygnacji?
Tak, istnieje taka możliwość. Żeby uzyskać zwrot kosztów opłaconego wcześniej przejazdu, należy zgłosić taka ewentualność telefonicznie u pracownik infolinii nie później niż 24 godziny przed planowanym wyjazdem.
Jak długo potrwa podróż?
Czas przejazdu zależny jest od trasy, każda trasa jest planowana indywidualnie. Podróż może trwać od ok 9 godzin do 12 czy nawet 14 w zależności od miejsca docelowego.
Ile mogę wziąć ze sobą bagażu?
W cenie przejazdu wliczony jest transport dwóch walizek (waga do 25kg) i bagażu podręcznego.
Czy będę miał przesiadkę?
Tak, przesiadka jest możliwa, zwykle jedna na całej trasie. W szczególnych przypadkach mogą się pojawić dodatkowe miejsca w których pasażerowie będą się rozsiadać na inne kierunki.
Masz pytania?
Napisz do nas!
