Regulamin świadczenia usług i płatności online

Transsystem Olsok Andrzej Olsok
ul. 1 Maja 39, 46-060 Boguszyce
NIP: 991-013-78-06


I. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług przewozu osób do Niemiec, Holandii i Belgii, zawierania umów drogą elektroniczną, zasady płatności z góry za pomocą systemu PayU, procedury anulowania rezerwacji, reklamacji oraz ochrony danych osobowych.
  2. Regulamin sporządzony jest zgodnie z przepisami:
    • ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,
    • ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
    • ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych,
    • Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO),
    • Kodeksu cywilnego.

II. Definicje

III. Warunki świadczenia usług przewozowych

  1. Usługa polega na przewozie pasażerów na określonych trasach międzynarodowych w ustalonych terminach.
  2. Szczegółowe informacje o trasach, godzinach odjazdu i cenach dostępne są na stronie internetowej.
  3. Klient zobowiązany jest do stawienia się na miejsce odjazdu z ważnym dokumentem tożsamości.
  4. Usługodawca zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania usługi w przypadku niestawienia się pasażera na czas.

IV. Rezerwacja i płatność

  1. Rezerwacja dokonywana jest online poprzez wypełnienie formularza rezerwacyjnego oraz dokonanie płatności z góry przez system PayU.
  2. Płatność musi być zatwierdzona przyciskiem „Kupuję”.
  3. Waluta transakcji odpowiada językowi strony.
  4. Usługodawca przetwarza transakcje w sposób bezpieczny zgodnie z wymaganiami PayU.
  5. Po dokonaniu płatności klient otrzymuje potwierdzenie rezerwacji na wskazany adres e-mail.

V. Polityka anulowania i zwrotów

  1. Klient ma prawo do anulowania rezerwacji bez podania przyczyny na co najmniej 24 godziny przed planowanym terminem wyjazdu.
  2. W przypadku anulowania rezerwacji w terminie wskazanym w pkt 1, klientowi przysługuje pełen zwrot wpłaconej kwoty w terminie do 14 dni od złożenia oświadczenia.
  3. Anulowanie po terminie 24 godzin przed wyjazdem nie uprawnia do zwrotu pieniędzy.
  4. Zwroty realizowane są na rachunek bankowy przypisany do płatności, za pośrednictwem systemu PayU.

VI. Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące świadczenia usług należy zgłaszać:
  2. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni roboczych od daty zgłoszenia.
  3. W przypadku uznania reklamacji klient ma prawo do zwrotu części lub całości opłaty za usługę, w zależności od stopnia niewykonania świadczenia.

VII. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych jest Transsystem Olsok Andrzej Olsok z siedzibą w Boguszycach przy ul. 1 Maja 39, NIP: 991-013-78-06.
  2. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z RODO oraz ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  3. Celem przetwarzania danych jest:
    • realizacja usług przewozowych,
    • obsługa płatności elektronicznych,
    • realizacja obowiązków prawnych Usługodawcy.
  4. Dane osobowe są chronione przed dostępem osób nieuprawnionych.
  5. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu, a także wniesienia skargi do Prezesa UODO.
  6. Dane mogą być przekazywane wyłącznie podmiotom uczestniczącym w realizacji usług (np. PayU S.A.).
  7. Dane kontaktowe do administratora danych: [adres e-mail do kontaktu w sprawach RODO].

VIII. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Usługodawcy.
  2. Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmian regulaminu z ważnych powodów prawnych lub organizacyjnych, z zachowaniem praw nabytych klientów.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
  4. Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie.